Tuesday, April 7, 2009

Kristen räägib milline Bella Noorkuus on


Media Blvd.'l oli väike intervjuu Kristeniga nkus viimane rääkis natuke Adventureland'ist ning ka Noorkuust.


"Olen nii elevil, et saan jälle sellega tegeleda. Me jätkame täpselt sealt kus viimati lõpetasime. Ma ei loo uut tegelaskuju ja esmakordselt ei pea ma üritama end võõraks inimeseks kehastada. Ning lisaks sellele olen elevil kuna terve lugu on vähendatud proportsioonis. Edward jätab Bella maha. Terve esimene film on sellest kuidas nad koos on, kuid kui see ära võta on lugu ikkagi olemas ja see on minu meelest väga imetlusväärne. Mitte ainult need kaks ei tee sellest loost seda mis ta on. Bella on üksik. Täielikult depressioonis. Ning ta muutub rohkem täiskasvanulikumaks. Taylor Lautner mängib ikka Jackobit, ning see on parim. Ta on väga heas vormis, mis on väga tähtis. Taylor on lihtsalt hea. Selles filmis peab meil olema nii öelda suhe mis korraks särab üle selle mis esimeses filmis juhtus ja nii tore ning hea oli, ning see on kindlasti vägitegu. Minu arvates on Tayloril selleks; ma ei suuda ära oodata, et näha kuidas ta Bella välja tõmbab sellest august kuhu ta end kukkuda lasi. Bella on nagu zombi ning Jackob on nagu valgus. See on nii traagiline lugu. Bella justkui ütleks "Vot see on see kellega ma peaksin olema, kuid ma olen täielikult armunud kutti kellesse ma ei peaks armunud olema." Vot sellised need tüdrukud juba kord on."

1 comment:

  1. Siis on väga hea , et Kristen lausa naudib Bella rolli (:

    ReplyDelete