Monday, April 6, 2009

Hey kaunist hommikut


Tere kõigile, istun siin Äripäeva toimetuses ja peaksin hoolsalt tõlkima, aga selle asemel mõtlen mina hoopis muudele asjadele. Näiteks tuli mulle meelde kuidas ma umbes nädal aega tagasi bussis istudes märkasin, et üks tüdruk luges Twilighti (movie edition). Olin mega excited :) Lol, sihuke kange tahtmine tuli tema juurde minna ja natuke arutleda raamatu üle. She would have most likely thought I was a freak or what not :D Anyway, soovige mulle tööl edu :) PS! Hakkasin uut vampiiri sarja lugema...eem...tglt kuulama...audiobook. House of Night series by P.C and Kristen Cast soovitan soojalt. PPS! Palun palun küsige minult ikka küsimusi ka, muidu igavlen siin! Päikest kõigile -Sirley-

Lisan veel ühe video mille ma youtbe'ist leidsin :) See on nyyd küll neljanda raamatu reklaam aga ikkagi väga lahe :)

No comments:

Post a Comment